Зголемувањето на онлајн активноста и користењето на апликации за разговор за време на празничниот период со себе носи и испраќање на голема количина на различни спам, со кои треба да знаете како да се справите.

За време на празниците, кои ги има во изобилство во неделите што следат, има уште многу честитки што ги испраќаме преку апликациите за пораки.

А големото зголемување на онлајн активноста со себе носи и испраќање на разни спамови. Свесен за развојот на нови механизми за спамирање, Viber останува посветен на задржување на несаканите и небезбедни комуникации надвор од својата платформа.

Покрај веќе постоечките безбедносни функции како што се имплицирано шифрирање од крај до крај, пораки што исчезнуваат, уредување и бришење пораки, скриена кореспонденција…

Viber обезбедува водич за најчестите замки при примање спам содржина и како да се деблокира корисничка сметка ако функцијата против спам на Viber ја открие погрешно.

1. Синџир пораки
Синџирните пораки често доведуваат до тоа корисниците несвесно да станат „спроводници“ на измами и безбедносни ризици. Овие пораки често бараат од корисниците повторно да ги споделат со нивната листа на контакти, што може да доведе до штетни последици. Од лажни тврдења за награди до заканувачки забрани на сметки, верижните пораки претставуваат ризик. Препознавајќи го ова, од клучно значење е да бидете внимателни и да избегнувате интеракција со или препраќање на овие пораки.

2. Пораки или повици кои нудат заработка
Со празничното купување на својот врв, спамерите ги користат промотивните понуди. Примањето несакани пораки или повици од компании или брендови со кои не сте овластени да контактираат со вас, исто така, треба да ве натера да се сомневате во регуларноста. Тие би можеле да промовираат лажни понуди или производи, слични на спам. Кога се сомневате, секогаш проверувајте го идентитетот на испраќачот и никогаш не кликајте на врски со непроверени контакти. Бидете внимателни на такви пораки, како и на невообичаени покани кои не се во согласност со стандардната употреба.

3. Бидете безбедни: Совети и тактики
Доколку добиете несакана порака на Viber, воздржете се од кликнување на линкови или препраќање на пораката. Наместо тоа – пријавете го спамерот, испратете го неговиот број на поддршка и на тој начин блокирајте го испраќачот. Ова активно ќе придонесе за одржување на Viber без спам. Подобрете ја вашата заштита со споделување пораки од непознати контакти со Viber во потрага по потенцијален спам за да можат да бидат блокирани.

4. ID на повикувач во борбата против спам
Најновата функција на Viber – ID на повикувачи им овозможува на корисниците јасно да идентификуваат кој ги повикува. Можноста да се види името на повикувачот им дава можност на корисниците да одлучат дали да одговорат на повикот, да го игнорираат или да преземат други дејства. Оваа функција е моментално достапна за корисниците на Android кои користат верзија 21.1 и понова, а може да се активира во опцијата „Повици и пораки“ во менито „Поставки за апликации“.

5. Безбедна комуникација со голем број корисници
За компаниите и организациите кои сакаат безбедно да комуницираат со голема публика на Viber, постои услугата „Viber for Business“, која моментално ја користат над 20.000 светски брендови и нуди решенија за различни потреби – вклучително и нов извор на информации, подобрување продажни активности и одржување на лојалноста на клиентите.

Извор: BiznisPRO.com